Vrede begint met mij
Ik ben een kind van de Bron, een kind van het Leven zelf. Diep verbonden met alles en iedereen om mij heen. Vanuit die verbondenheid draag ik invloed — liefdevolle, stille kracht. Het dient de wereld niet als ik mezelf klein houd. Het is tijd om op te staan in mijn licht, te stralen in de kracht van wie ik werkelijk ben. Ik laat onvoorwaardelijke liefde vrij door mij stromen — zacht, puur en transformerend. Zij raakt alles aan wat ik ben, alles wat ik zie. Niet door te doen, maar simpelweg door te zijn. Vrede begint in mij. In deze affirmatiesessie nodigen we die vrede uit — in onszelf, en van daaruit als een golf naar de wereld om ons heen. Samen bekrachtigen we de vrede. Samen herinneren we: het begint hier. Het begint nu. Het begint in mij. Soma Breath: adem als brug tussen lichaam en geest Soma Breath is een ademhalingstechniek die diep ontspannend werkt en de energiestromen in het lichaam activeert. Door een combinatie van ritmische ademhaling, visualisatie en intentie openen we de poorten naar innerlijke heling en bewustzijnsverruiming. Deze methode helpt niet alleen bij fysieke ontspanning, maar ondersteunt ook emotionele en spirituele groei.
Host | Evelyn | ![]() |
Datum | 21 mei 2025 | |
Thema | Geluk & Harmonie |
Op 21 mei wordt de Transmissie sessie voor Geluk en Harmonie gegeven door Evelyn. Je gaat in deze sessie door het uitspreken van helende woorden de energie in beweging zetten.
Datum: 21 mei 2025
Wil je meedoen met deze transmissie sessie? Rond de betaling af en ontvang direct alle informatie over jouw deelname.